Blogger Templates

Sep 14, 2011

Mengintai sejenak

Hai semua..

Bukan nk intai apa, tapi tetibe je jari ni nk tekan website UM. Kot2 ada rezeki nk sambung belaja kt sana. UPSI? Dah mls nk ingt kisah2 kt sana. Nightmare..huhu. Kalau boleh nk lupakan semua. Pasal apa? Pasal xda apa yg menarik pon kt sna..cehh, jahat sungguh.

Nak mencuba nasib kt UM plak. Kebetulan adk aQ pon tgh belajar kt sana. Masih ada peluang ke aQ utk ke sana? Nak sambung Ijazah Sarjana a.k.a Master plak. Tapi rasanya pengambilan baru dh mula mendaftar. Ada lagi ke peluang untuk aQ? Menyesal untuk tidak memohon lebih awal. Ini semua gara-gara KPM. Menunggu sesuatu yg belum pasti dapat. Hurm..Menyesal..Redha dan pasrah atas ujianNya.

Tapi kalau aQ nak sambung belajar, boleh ke mintak kos selain dari Education?Ke mmg itu je peluang yg ada? Hurm... kalau boleh aQ xnak libatkan diri dalam dunia edu lg. Nak kata dh serik tu agaklaa..Tapi mahu mencuba sesuatu yg baru, bidang baru, nafas baru dengan lebih mendalam lagi. Minat sgt dengan Organic Chemistry, kalau boleh nk belajar mendalam lagi pasal tu. Seronok..Tapi kalau xde rezeki dalam bidang tu, edu pon jadi lah. 

Mahu menyelusuri lagi website Faculty of Education and Faculty of Science. Tapi Fakulti Sains kt UM ni mcm xde je apa yg ak minat. Tak pe la..At least kita cuba..

Selamat mencuba..!
Sekian..

5 comments:

  1. yay! tenkiu..tp td tgk website, semua application dh ttp..haha..kecian..

    ReplyDelete
  2. Hihi..xpa2..kita cuba lg len kali..jgn putus asa..:)

    ReplyDelete
  3. haha..xputus eh..kuat nih..ado lappy bru lg kuat smngt bie..kih3

    ReplyDelete
  4. Ilmu pengetahuan seumpama perigi di padang pasir dan bintang di malam yang gelap dari itu kejarilah ilmu seberapa daya yang dapat...

    so..hambat la cito2 tu...sbb dlm islam pon ad menggalakkan kito tuk kejar ilmu sapa kito mati...huhu

    ReplyDelete